Tuesday 28 May 2013

Tempahan Bunga Pahar (Merah)


Alhamdulillah.. Syukur Kehardat Ilahi

Sempat jugak buat bunga pahar tempahan dari rakan karib yang melangsungkan perkahwinannya baru-baru ini. Dalam sibuk-sibuk dengan kerja di pejabat di tambah lagi sibuk dengan nak final exam di tambah tambahkan lagi menyibukkan diri menyiapkan tempahan bunga. Akhirnya sempat siapkan jugak.

Terima kasih kerana sudi mempercayai kebolehan diri ini, dan berasa amat terharu lar jugakkan sebab dapat menyumbangkan sedikit kelainan di dalam majlis tersebut.

Tahniah buat pasangan pengantin, doa cik nur moga bahagia ke akhir hayat dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Tahniah Kak Amy ! We love <3 You !










Nin dya pengantin tu, senyum-senyum sipi.

2 comments:

  1. Hahahhaha... Aauuwwww... Malu aih... ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ..ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ .. Love u syg... Thankz a lot.. For da bunga.. Mmg cantik sgt2.. Semua org puji.. Thankz sgt2...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sudi jugak tempah bunga dari nur. Actually nak bagi something macam barang makan untuk k.amy alar macam nur bagi agar-agar kat shira. Tp sorry sangat2 nur xsempat waktu kndri k.amy nie sama time dgn nur nk final exam so banyak benda nak kena pikir. Harap k.amy xkecik hati ye.

    ReplyDelete